Duyuru

Elinde göktaşı olduğunu düşünen arkadaşlar lütfen göktaşlarının çeşitli açılardan resmini çekip, elinizde bulunan miktar ve telefon numaranız ile birlikte goktaslari@yandex.com adresine gönderin. İnceleyip size geri dönüş sağlanacaktır.

Bana Bir Soygun Yaz Filmi Oyuncuları ve Fragmanı

Bana Bir Soygun Yaz Filmi Oyuncuları ve Fragmanı

 
Bana Bir Soygun Yaz Filmi Fragmanı İzle


 

Bana Bir Soygun Yaz Hakan Yılmaz’ın Onur karakteri ile beyazperdeye taşınan komedi dozu yüksek 2012 yılının sonlarına doğru fenomen olmaya aday bir film olarak çok yakında sinemalarda olacak. Onur, Sülayman ve Fiko’nun başından geçen komik olaylar filmin ana konusunu oluşturuyor. Bana Bir Soygun Yaz 14 Aralık 2012 tarihinde sinemlarda olacak. Bana Bir Soygun Yaz filmi fragmanı yukarıda, bana bir soygun yaz filmi oyuncuları ise aşağıdaki listede görebilirsiniz. 
 

Hakan Yılmaz

(Onur)

Sera Tokdemir

(Leyla)

Mehmet Özgür

(Hacamat Hüso)

Umut Oğuz

(Süleyman)

Çetin Altay

(Fiko)

Mehmet Usta

Ömür Arpacı

Kubilay Güleçoğlu

Hiç yorum yok: