Duyuru

Elinde göktaşı olduğunu düşünen arkadaşlar lütfen göktaşlarının çeşitli açılardan resmini çekip, elinizde bulunan miktar ve telefon numaranız ile birlikte goktaslari@yandex.com adresine gönderin. İnceleyip size geri dönüş sağlanacaktır.

Bana Bir Soygun Yaz Filmi Konusu

Bana Bir Soygun Yaz Filmi Konusu
 

2012, Türk yapımı, komedi tarzında, 104 dakikalık, ülkemizde vizyon tarihi 14 Aralık  2012 olan filmdir. Bana Bir Soygun Yaz filmi konusu Hakan Yılmaz tarafından canlandırılan Onur’un Ankara giderken kendisine emanet edilen şekerleme kutusunu kız arkadaşının ateşe vermesi, kutunun sahibi Hacamat Hüso’nun kutu içindeki paraları Onur’dan istemesi ve sonrasında yaşanan komik hikayelere dayanıyor. Hacamat Hüso Onur ve arkadaşları Süleyman ve Fiko’nun peşini bir türlü bırakmıyor. Bu üçlüde Hüso’ya borçlarını ödemek için soygun dahil bir çok komik plan kurmak zorunda kalıyor. Sonuçta mizah dozu yüksek bir hikaye ortaya çıkıyor. Türk komedi filmlerinden hoşlalan kişilerin ya da Hakan Yılmaz hayranlarının kaçırmaması gereken bir film “Bana Bir Soygun Yaz”.


Bana Bir Soygun Yaz Fragmanı İzle


  

Bana Bir Soygun Yaz filmi yönetmeni Biray Dalkıran, senaristi İnci Uluçay, başlıca oyuncuları Hakan Yılmaz (Onur), Sera Tokdemir (Leyla), Mehmet Özgür (Hacamat Hüso), Umut Oğuz (Süleyman), Çetin Altay (Fiko), Mehmet Usta, Ömür Arpacı, Kubilay Güleçoğlu’dır. Bana Bir Soygun Yaz (Hakan Yılmaz) filmi vizyon tarihi 14 Aralık 2012’dir.

Hiç yorum yok: