Duyuru

Elinde göktaşı olduğunu düşünen arkadaşlar lütfen göktaşlarının çeşitli açılardan resmini çekip, elinizde bulunan miktar ve telefon numaranız ile birlikte goktaslari@yandex.com adresine gönderin. İnceleyip size geri dönüş sağlanacaktır.

Ben, Kendim ve Annem Filmi Konusu


Ben, Kendim ve Annem Filmi Konusu
 
2013, Fransa, Belçika yapımı, komedi tarzında, 85 dakikalık, ülkemizde vizyon tarihi 15 Ağustos 2014 olan filmdir. Ben Kendim ve Annem filmi konusu; Üç erkek çocuğa sahip Bayan Gallienne hep kız çocuk istemesine rağmen bir türlü bu isteğine ulaşmamıştır. Oda bu durumu çocuklarından birini kız gibi yetiştirmeye çalışarak aşmak istemiştir. İki erkek çocuğuna oğlum diye seslenen ve o şekilde seven anne, kahramanımıza ise Guillaume diye seslenmektedir. Yani onu erkek çocuklarından ayırdığını net bir şekilde göstermektedir. Bu ayrım kahramanımız üzerinde farklı duyguların oluşmasına neden olur ve bir kimlik arayışına girer.
 
Ben, Kendim ve Annem Filmi Fragmanı İzle


 
 
Ben, Kendim ve Annem filmi yönetmeni Guillaume Gallienne, senaristi Guillaume Gallienne, Claude Mathieu, Nicolas Vassiliev, başlıca oyuncuları Guillaume Gallienne (Guillaume – Maman), André Marcon (Le Père), Françoise Fabian (Babou), Nanou Garcia (Paqui), Diane Kruger (Ingeborg), Reda Kateb (Karim), Götz Otto (Raymund), Charlie Anson (Jeremy), Paula Brunet-Sancho (Maria), Karina Marimon (Pilar)’dır. Ben, Kendim ve Annem (My, Myself and Mom) filmi konusu bu şekilde açıklanabilir.

Hiç yorum yok: