Duyuru

Elinde göktaşı olduğunu düşünen arkadaşlar lütfen göktaşlarının çeşitli açılardan resmini çekip, elinizde bulunan miktar ve telefon numaranız ile birlikte goktaslari@yandex.com adresine gönderin. İnceleyip size geri dönüş sağlanacaktır.

Mutluluga Boya Beni (Le Tableau) Filmi Konusu

Mutluluğa Boya Beni (Le Tableau) Filmi Konusu


2011, Fransa yapımı, 76 dakikalık, animasyon tarzında, ülkemizde 10 Ağustos 2012 tarihinde vizyona girecek olan filmdir. Mutluluğa Boya Beni (Le Tableau) filmi konusu bir göl, vadi ve tehlikeli bir ormanla çevrili muhteşem bir kalenin bulunduğu yarım kalmış bir resimde geçiyor. Ressamın yapmış olduğu tabloda 3 karakter göze çarpıyor; tamamen resmedilmiş, renkli Toupin’ler, tamamen resmedilmiş ama renklendirilmemiş Pafini’ler ve taslak halindeki Reuf’lar. Toupinler diğer karakterlerden daha baskın olduğu için resimdeki hakimiyeti ellerine geçirir. Ramo, Lola ve Plume bu durumu değiştirmek için resmin ressamını aramak için bir maceraya atılırlar.


Mutluluğa Boya Beni (Le Tableau) Filmi Fragmanı


  

Mutluluğa Boya Beni (Le Tableau) filmi yönetmeni Jean-Francois Laguionie, senaristi Anik Le Ray ve müzikleri Pascal Le Pennec tarafından yapılmış. Mutluluğa Boya Beni (Le Tableau) filmi  12 Ekim 2011 tarihinde La Roche-sur-Yon Uluslararası Film Festivalinde gösterilmiş ve 23 Kasım 2011 tarihinde vizyona girmiştir. Animasyonun orijinal dili Fransızcadır. Animasyon için 4,8 milyon Euro harcanmıştır. Mutluluğa Boya Beni (Le Tableau) filmi yönetmen  Jean-François Laguionie’nin Gwen ve Kum Kitabı , Maymunlar Kalesi ve Siyah Mor Adası animasyonlarından sonra 4. Animasyon filmidir.   

Hiç yorum yok: