Duyuru

Elinde göktaşı olduğunu düşünen arkadaşlar lütfen göktaşlarının çeşitli açılardan resmini çekip, elinizde bulunan miktar ve telefon numaranız ile birlikte goktaslari@yandex.com adresine gönderin. İnceleyip size geri dönüş sağlanacaktır.

Evim Sensin (Özcan Deniz) Filmi Konusu

Evim Sensin (Özcan Deniz) Filmi Konusu

 

2012, Türk yapımı, romantik drama tarzında, 91 dakikalık, ülkemizde vizyon tarihi 2 Kasım 2012 olan filmdir. Evim Sensin (Özcan Deniz) filmi konusu  ikiside hayatta çok gülmemiş İskender (Özcan Deniz) ve Leyla’nın (Fahriye Evcen) arasında tesadüfi olarak başlayan aşk hikayesine dayanıyor. Filmin başında kalbi kırık Leyla babasının evine geri dönüyor ve otoriter babası ile ilişkilerini düzetmeye çalışıyor. İskender ise yetimhanede büyümüş hiç yuvası olmamış bir kişi olarak kendisi için en uygun evi arıyor. Sonuçta bu iki yalnız kalp bir noktada buluşuyor. Sonuçta romantik ve dramatik bir hikaye ortaya çıkıyor. Romantik filmlerden hoşlalan kişilerin ya da Özcan Deniz hayranlarının kaçırmaması gereken bir film “Evim Sensin”.

  

Evim Sensin (Özcan Deniz) Fragmanı İzle



  

Evim Sensin (Özcan Deniz) filmi yönetmeni Özcan Deniz, senaristi Özcan Deniz, başlıca oyuncuları Özcan Deniz, Fahriye Evcen, Özay Fecht, Güneş Hayat, Sait Genay, Barış Yalçın, Kayhan Yıldızoğlu, Levent Öktem, Volga Sorgu Tekinoğlu, Zeynep İge, Gizem Denizci, Ayşe Melike Çerçi, Teoman Kumbaracıbaşı, Efe Deprem, Rafi Emeksiz, Pelin Dinçer’dır. Evim Sensin (Özcan Deniz) filmi vizyon tarihi 2 Kasım 2012’dir.

30 yorum:

yusrac dedi ki...

a moment to remember kore dizisinin tamamen aynısı bişi çekmiş yani.. konusu sahneleri aynı aynı filmi farklı oyuncularla izlemek gibi bişi... gereksiz bir film orjinali çok çok çok güzel zaten...

Unknown dedi ki...

''Hatırlanacak Bir Anı'' filmiyle birebir aynı film ,evet bence de gereksiz. Filmin başladığı andan itibaren bir hayal kırıklığıydı benim için bu. Fahriye Evcen'e bidaha hayran oldum ama katılıyorum orjinali çok çok daha güzel.

Adsız dedi ki...

taklit bir film olduğu için cezbetmiyo...fragmandan anladığım kadarıyla bir sahnesini bile değiştirmemişler..birebir aynı...ya senaryoyu alsan bile insan biraz üzerinde oynar..içine daha orijinal şeyler katar...ben burda bir zeka ürünü grmüyorum..sonuçta taklitler asıllarını yaşatır..

Adsız dedi ki...

Taklit bir film olduğu için izleme gereği duymuyorum. Gülşenin de dediği gibi okuduğum kitabı bidaha okumam ben.Orjinali Kore yapımı olan ''A moment to remember'' çok çok çok güzel ve oldukça dramatik bir film zaten orjinali varken çakmasını izlemeye ne gerek var..
Bir önceki yorumdaki arkadaşında dediği gibi taklitler asıllarını yaşatır..

Adsız dedi ki...

AcaYİp ßi film herkese izlemesini tavsiye ederim walla çok güzel çok muhteşem özellikle sevgilin gittigin zaman çok eglenceli oluyor aranızda mutlu olacagınız ufak ufak tartışmalar oluyor ve siz daha çok mutlu oluyorsunuz mutlaka izleyin harika muhteşem ötesi bir film

Adsız dedi ki...

Yorum yapan arkadaşların hepsine katılıyorum. Orjinal kora filmi olan hatırlanacak bir anı filminin aynısını çekmişler.
Arkadaşında da dediği gibi insan bi sahnesine de kendinden bişey katar.bu izleyeceğime orjinalini izlerim o çok çok daha güzel bence...
tabi izlemek isteyenlere engel olmak anlamında söylemiyorum bunları ama gerçekler bunlar..

sam min yeon dedi ki...

Merak edip izlemek isteyen varsa orjinalini izlesin.Çakma çakmadır..Boşa zaman kaybı

Adsız dedi ki...

film bilindik. türkçe orjinali unutma beni ve inanın evim sensinden çok daha güzel.

Adsız dedi ki...

orjinali muhhteşem zaten. izlediğim en güzel aşk ve dram filmi..

Adsız dedi ki...

harika bi film herkesin izlemesine isterimm salonda ağlayan aglayana ama ben aglamadım evde agladımm..:)

Adsız dedi ki...

açık filmin orjınalını izleyein her zaman daha kalitelidir taklite karşı oldgm için fragmandan baktm sahneler bireebir aynı bari birz oynama yapsalardı nyse ben tawsiye etmıorm bu filmi

Adsız dedi ki...

arkadaşım filmin fragmanını paylaştı daha önce hiç izlememiştim fakat ilk izleyişte taklit olduğunu anladım HATIRLANACAK BİR ANI'nın aynısını çekmişler emeğe saygı lütfen özcan denizi severdim ama gözümden düştü bide senarist özcan deniz yazıyo yazık valla

Adsız dedi ki...

birileri bu ülkede zorluklar içinde film yapmaya çalışıyor, taklit bile olsa ruhunu katıyor en azından beyler bayanlar amerikan sinemasına kafa tutuyor birileri de koltuklarından aman bu çakmaymış, mış, mış bir şeylere sahiplenmeyi öğrenelim bu ülke dağların zirvesinde nöbet beklemeyle ayakta kalmaz bu değerlere sahip çıkıp teşvik edelim

Adsız dedi ki...

taklitçilikten ziyade yaratıcılıkla daha güzel şeyler sergilenebilir.Zorluk,varolanı seyirci önüne koymakla olmaz önce düşünce gücü sonra uygulama...Belki film güzeldir ama dediğim gibi eser ortaya koymak için badireli yollar gerekli ki izlemeye değer olsun

Adsız dedi ki...

özcan sizemi sorcak fıstık gibi olmuşşş

Adsız dedi ki...

bu film gerçekten harika bişey . taklit diyosunuz doğru ama orjınalınden bın bın bın bın kat guzel bır fılm özelliklede leylanın o kıkırdak neşeli halleri filme süper bır hava katmış . bu fılmde hungur hungur ağladım . hele kucagında öldüğü sahne ve babasının benı bırakma kızım demesı yokmuu . ay hatırladıkca ağlıyorumm

Adsız dedi ki...

önemli olan taklit etmek deği edilebilmektir yaratıcılık esastır özgünlükte öyle duygusal anlamda da kendilerinden bir şeyler kata bilirler di bu yüzden izleme taraftarı değilim diğer fikirlere de saygı duyarım

Adsız dedi ki...

allahım süperbir film ağlamaktan helak oldum bee

Adsız dedi ki...

sizi çok sewıom ya özcan denız çok yakışılı fahrıye evcen çokkkkkkk guzel ya begendım fılımı harıka aglamaktan helak oldum walla superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

ben büyük bü kore hayranıyım ve bunu gördükten sonra şok oldum A Moment to Remember bı harıka. özcan deniz gercekten ayıp etmıssın emege saygı.

Adsız dedi ki...

cok sacma yaa bugün a moment to remember ı izledim bu kadarda olmaz dedim cümleler bile aynıı iyikide gitmemişim bu filmee yazıklar olsun

yönetmen dedi ki...

Arkadaşlar film dediğiniz gibi 2004 yapım A moment to remember adlı güney kore filmin aynısı hani seneryoda biraz değişiklik yapılmış falan da değil geçi ilk 10 dk dan sonrası nasıl bilmiyorum ama inanılmaz bir fiyasko benim için kore filmini izledim baştan sona gerçekten çok duygusal ama özcan denizin yeni filmini ilk dakilarda anladımki kötü bir kopya ya insan biraz değişiklik yapmazmı izleyiciden resmen dalga geçiliyor.
Fragmanı izle filmle hiç alakası yok ben fragman dan sonra kafamda bir senaryo yazmışım inanın bir filmden bukadar da haal kırıklığına uğramammıştım ama yinede kore filmini izleyemenler bu filmi göre bilir...

Adsız dedi ki...

siz çok biliyonuz hadi siz çıkarın bakiyim film çıkaramazsınız film çok güzel kesin sacmalamayı

Adsız dedi ki...

Allah aşkına nesine ağladınız bu kadar anlamadım.Fahriye Evcen'in oyunculuğuna lafım yok ama habire film boyu kikir kikir başka bişey yok.Çok güzel çok ağlıycaksın diye izletti krdeşim ama öyle olmadı.2 saat uykumdan çalmış oldum boş yere

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

yusrac Size Kesinlikle Katılıyorrum Evim sensin'film içeriğinne
bakıltığında bir kaç sahnelerinde aynısı olmak üzerre 2004'
yılında yapımı gerçekleşen a moment to remember'Kore'Film'e
ait sahnelerin Evim Sensin'de olması beni biraz olsun üzdü..

Adsız dedi ki...

oyuncular güzel hikaye güzel amma cook yapmacik olmus bir duygu alamiyosun tam etkilemiyo acikcasi cok rollerinin icine ya giremediler yada ben alamadim bence olmamis özcan maalaseff

Adsız dedi ki...

filmi kötüleyen hiçkimseye katılmıyorum. bence son derece mükemmel bir filmdi. kore filminden uyaranmış olabilir iki filmide izledim ve pek çok sahnesi değiştirilmiş. insan kendinden bi sahne koyar diyen kişi bence bu filmi izlememiş. son sahnesi, annesinin sıkıntı sebepleri, çocukluk günleri sonradan eklenmiş. kore filminde film arabada bitiyor bu filmde kız ölüyor.her iki film de harikaydı fakat bu filmi 8 kere izlememe rağmen hepsinde ağladım hatırlanacak bir anı filmini izlediğimde ise içimde yalnızca bi burukluk oluştu.bu filmi sinemada izlediğimde ise herkes ağlayarak çıkıyordu. filmin kore versiyonu da muhteşemdi fakat bi gerçeklik yoktu. tebrikler fahriye evcen ve özcan deniz..

Adsız dedi ki...

sizi anlamıyorum bu kore filmleri merakı nereden geldi size. film gayet güzel. siz çıkarın da görelim
sanki senelerdir film sektöründeymiş gibi konuşuyosunuz. tm beğenmeyenler olabilir ama izleyecekleri de filmden soğutmayın. zaten TÜRK işi varken gidin yabancılara özenin siz onlar da sizi bekliyodu... Özcan Deniz ve Fahriye Evcen'e sözüm yok çook iyi bir iş çıkarmışlar . Tabi bazıları anlamıyo zevkten. ZEVKSİZLER

Adsız dedi ki...

filmlerin aynisi olabilir ama oyuncululuklariyla cok tutulan bi film oldu o yuzden cok begenerek izlenen bir film bu ..gereksiz gorenler izlemesin ozman bukadr kolay